Welkom op www.entrealindenhout-thuiswerkplek.nl; de plek waar je alle benodigdheden voor je thuiswerkplek kunt bestellen. Bezoek je voor de eerste keer deze shop? Klik dan op "wachtwoord vergeten", dan kom je bij een scherm om je account door middel van het invullen van je gebruikersnaam te activeren. Hierna ontvang je een email om je wachtwoord zelf in te geven en kun je aan de slag! Je hebt een budget van 900 euro-punten. Hiermee kun je niet alle producten bestellen. Maak dus een keuze die voor jou zo goed mogelijk past.

Login
Forgot password?

Algemeen

Worden de producten mijn eigendom?

Nee, alle thuiswerkmiddelen blijven eigendom van Entrea Lindenhout. De medewerker krijgt de middelen in bruikleen.

Wat mag je kiezen?

Elke medewerker kan kiezen uit de volgende producten: één zit-sta bureau, één bureaustoel en maximaal twee beeldschermen. Het bureau en de bureaustoel zijn van hoge kwaliteit en gaan tenminste 15-20 jaar mee. Daarnaast kunnen er maximaal twee beeldschermen gekozen worden. Indien je hiervoor kiest dien je ook een docking station te bestellen, anders kan het niet aangesloten worden. Je hebt een budget van 900 euro-punten. Hiermee kun je niet alle producten bestellen. Maak dus een keuze die voor jou zo goed mogelijk past.

Mag ik ook zelf elders artikelen aanschaffen?

Nee, de middelen voor de thuiswerkplek kunnen alleen worden geleend via Thuiswerkplek.nl. Zo weten we dat ze aan de Arbo richtlijnen voldoen en hoeft er niet op locatie een check plaats te vinden.

Wat als ik al een bureaustoel van één van de kantoren geleend heb?

Deze bureaustoel mag je in bruikleen blijven gebruiken thuis. Mocht je deze stoel gerepareerd of vervangen moeten worden, dan kun je deze in de webshop bestellen. Vink dan aan dat je de stoel die geleend is van één van de kantoren, retour geeft aan onze logistiek medewerkers. Zij zorgen dat deze weer retour komt bij entrea lindenhout.

 

Bestellen

Mag ik zelf kiezen wat ik wil?

Jazeker, je mag zelf een keuze maken uit de producten die in de webshop staan. Selecteer items die het thuiswerken voor jou prettiger maken. De producten die in deze webshop staan voldoen aan de Arbo richtlijnen. Je hebt een budget van 900 euro-punten. Hiermee kun je niet alle producten bestellen. Maak dus een keuze die voor jou zo goed mogelijk past.

Wat als ik nu 1 item kies en later nog bijvoorbeeld voor een zit-sta bureau in aanmerking wil komen?

We houden bij wat gekozen is.  De items die in de eerste bestelronde worden besteld krijgen voorrang bij levering. Daarna kan doorlopend worden (bij)besteld. Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor het verhuisbedrijf.
 

Levering

Wanneer worden de spullen geleverd?

Uitlevering vindt plaats in een logische planning voor het verhuisbedrijf. Gemiddeld zit er op het meubilair en toebehoren een levertijd van 4-6 weken. Voor het aflevermoment van het meubilair wordt een afspraak met jou gemaakt en helpt de monteur bij het monteren. Onze planning zal tijdig contact opnemen m.b.t. het levermoment. Indien je alleen IT-producten hebt besteld, worden deze mogelijk via een pakketdienst bij je thuis bezorgd.

Vragen of problemen na levering?

Mochten er onverhoopt problemen optreden na levering, of je hebt vragen over bepaalde artikelen, vragen we je om rechtstreeks contact zoeken met onze leverancier Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl. Binnen 48 uur (werkdagen) zal er dan contact worden opgenomen.

Bij wie kan ik terecht  met vragen omtrent mijn bestelling of de geleverde items?

Hiervoor kun je contact opnemen met Thuiswerkplek.nl in Elst door gebruik te maken van het contactformulier dat je aantreft bij het item “Contact en Service”.  
 

Arborichtlijnen

Wat kan ik doen om lichamelijke klachten bij thuiswerken te voorkomen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met HR@entrealindenhout.nl.

Wat moet ik doen als ik twijfel of mijn werkplek is ingesteld volgens de ergonomische beginselen en Arbo richtlijnen?

Kijk hiervoor op de pagina ‘Arbo Richtlijnen’ op de webshop. Mocht dit je vraag niet beantwoorden, neem dan contact op met Facilitaire zaken van Entrea Lindenhout.

Wat als mijn producten niet voldoen aan de Arbo richtlijnen?

De producten die in deze webshop staan voldoen hieraan. Indien je geen gebruik maakt van deze producten en je thuiswerkplek voldoet niet aan de Arbo, dan kun je niet veilig thuis werken.

Heb ik een vloerbeschermingsmat nodig?
Dit hangt af van de kwaliteit van de vloer; is de vloerafwerking geschikt voor toepassing van een bureaustoel? Hoe is de kwaliteit van de vloerbedekking; is dit projectkwaliteit en hoe is deze aangebracht op de vloer: gespannen of verlijmd? En wat is de kwaliteit van de harde vloer, bijvoorbeeld laminaat of pvc vloer? Zijn deze ook geschikt voor de toepassing van een bureaustoel? De zwenkwielen van de bureaustoel zijn multifunctioneel; geschikt voor zowel een harde als een zachte (tapijt)vloer. Eventuele schade aan de vloer door het gebruik van een bureaustoel zonder vloerbeschermingsmat is op eigen risico.

 

Thuiswerkplek(vergoeding)

Ben ik verplicht om een thuiswerkplek in te richten?

Als je structureel thuis werkt (wekelijks minimaal 2 uur achter elkaar) dan kan dat alleen als je een goede thuiswerkplek hebt. Werkgever én werknemer zijn samen verantwoordelijk voor deze goede inrichting. Heb je twijfels of vragen over de inrichting van je thuiswerkplek, neem dan contact op met Facilitaire Zaken van Entrea Lindenhout.


Schade, defect en garantie

Wat moet ik doen als er iets stuk is gegaan?

De middelen zijn van hoogwaardig kwaliteitsniveau. Mocht er toch iets stuk gaan, neem dan contact op met Thuiswerkplek.nl via contact@thuiswerkplek.nl.

Wat als mijn IT product stuk gaat?

Bij IT-producten kun je via contact@thuiswerkplek.nl aangeven wat stuk is. Vervolgacties zijn in overleg.

Mijn zit/sta werkplek gaat niet meer omhoog. Wat moet ik doen?

Wanneer de zit/sta werkplek tijdelijk van de stroom af is geweest, kan het voor komen dat de werkplek niet meer omhoog of omlaag gaat. Dan kun je het volgende doen:
  1. Stroom een paar minuten van de werkplek af.
  2. Naar beneden toets inhouden, totdat werkplek helemaal beneden is.
  3. Naar beneden toets 10 á 15 seconden inhouden als de werkplek helemaal beneden staat, zodra gereset zal de werkplek nog iets naar beneden gaan en weer een stukje omhoog.
  4. Nu kun je de werkplek weer omhoog en naar beneden doen.
Mocht dit alsnog niet helpen, neem dan contact op met contact@thuiswerkplek.nl.

 

Beëindiging

Wat gebeurt er als ik uit dienst ga?

Als je uit dienst gaat, meld je dit bij je leidinggevende. Voor de spullen op je thuiswerkplek wordt er door het verhuisbedrijf een afspraak gemaakt om de geleende middelen op te halen. Jij hoeft hier niets voor te doen, vanuit entrea lindenhout, thuiswerkplek.nl en/of de logistieke partner wordt contact opgenomen.

Kan ik de producten (deels) inleveren?

We gaan ervan uit dat de producten die je bestelt in principe voor lange tijd in gebruik zullen blijven. In het geval van een verhuizing kunnen wij ons voorstellen dat er misschien geen plek is voor je thuiswerkplek. In dat geval kun je (vóór je verhuizing plaats vindt) spullen laten retourneren.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.